شرایط فروش کامیونت های ایسوزو و فاو

فروش لیزینگی کامیونت های ایسوزو و فاو با حداقل پیش پرداخت و سود کم

شرایط فروش کامیونت های ایسوزو و فاو

فروش لیزینگی کامیونت های ایسوزو و فاو با حداقل پیش پرداخت و سود کم

شرایط فروش کامیونت های ایسوزو و فاو

شرایط فروش کامیونت های 5 ، 6 ، 8 ، و 18 تن ایسوزو و 6 تن فاو
با کم ترین پیش پرداخت و واریز وجه به حساب کارخانه
برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید
02144095691 خانم مقدم
02144074760 خانم حسینی
02144079714 خانم حیاتی

تولیدکنندگان کامیون

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ

در کشور سازندگان زیادی مشغول به تولید انواع کامیون و کامیونت های باری هستند که جز معتبرترین برندهای جهان می باشندو برندهایی همچون ایسوزو ، آمیکو ،رنو ، فاو ، اسکانیا و بیش از ده ها کمپانی بزرگ خودروسازی در سطح جهانی هستند و محصولاتی با آبشن های کیفیتی و ایمنی بالا به بازار خودرویی ایران عرضه می کنند.

   شرکت آریا دیزل که با ترکیب مدیران مجرب به صورت خصوصی و نوع نمایندگی فعالیت خود چندسالی است آغاز نموده محصولات  رنو تراکس را  در ایران به ناوگان حمل ونقل جاده ای معرفی کرده است.رنو تراکس کمپانی نام آشنای فرانسوی  است که در زمینه ساخت انواع خودروهای سبک وسنگین و نیمه سنگین فعالیت دارد . آریا دیزل با داشتن اهدای بسیار و داشتن شبکه گسترده نمایندگی با پتانسیل بالا در زمینه های مختلف فروش سهم بالایی از فروش کامیوی های باری را در کشور به خود اختصاص داده است.

گروه صنعتی آمیکو که فعالیت صنعتی خود را  درد سال 1368 در منطقه جلفا شروع کرد علاوه بر ثبت علامت استاندراد ایران برروی کلیه محصولات تولیدی خود و کامیون هایی مطابق با استاندارد روز دنیا موفق به اخذ مجوز رسمی و تایید صلاحیت به عنوان همکار از موسسه استاندارد گردیده و جز یکی  از بهترین برندها در خاورمیانه می باشد.

خودروسازی اسکانیا که بی شک میتوان گفت جز برندهایی است درتمام دنیا نام آشنا است و همه  کامیون های آن را با کیفیت بالای آن می شناسند.اسکانیا در کشورمان توسط نماینده انحصاری ماموت شناخته شده است.همکاری این دو کمپانی در سال 1388 به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری اسکانیا آغاز به فعالیت شد و توانست سهم بالایی را در جاده های کشورمان از آن خود کند..شرکت اسکانیا به عنوان تنها شرکت اروپایی در ایران  می باشد که در زمینه ارائه بهترین محصولا ،وکسب رضایت مشتریان قدم برداشته و فعالیت خود را کشور آغاز ایران گسترش داده است.

ایسوزو با طولانی ترین سابقه خودروسازی در ژاپن در زمینه تولید و ساخت انواع  خودروهای باری و تجاری شامل انواع کشنده ها ، کامیون های باری ، و کمپرسی و همچنین موتور های دیزلی فعالیت می کند.گروه بهمن همکاری تجاری خود را با ایسوزو از سال 20002 آغاز نموده است و توانسته خدمات ارزنده ای را به مشتریان  خود ارائه دهد.

خودروسازی فاو بزرگترین کمپانی خودروسازی چین است که توانسته محصولات متنوعی را د رزمینه کامیون های باری و کمپرسی و کشنده ها وارد بازار ایران کند.محصولات تولیدی فاو در کشورمان توسط گروه صنعتی سیباموتور به بازار عرضه می شود و می کوشد با استفاده از فرصت های ایجاد شده در صنعت خودرویی و همکاری با سایر شرکت ها ی بزرگ جهانی و بین المللی به بزرگترین وارد کننده در کشور تبدیل شود.

  • raha saeidi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی